ورود به جانویس

چگونه وضعیت آنلاین خود را در واتساپ مخفی کنیم؟

وضعیت واتساپ
وضعیت واتساپ

واتساپ یکی از پیامرسان‌های محبوب در دنیا است و کاربران زیادی را به خودش جذب کرده است. اگر شما هم جز طرفداران این برنامه هستید و می‌خواهید نحوه مخفی کردن وضعیت آنلاین خود در واتساپ را یاد بگیرید، پس با ما همراه باشید.

شاید کمی سخت باشد تا به گذشته نگاه کرد و زمانی را به یاد آورد که دنیا از پیامک استفاده می‌کرد. زیرا با وجود خدماتی مانند واتساپ (WhatsApp) چت با دوستان و خانواده بسیار آسان‌تر از قبل شده است.

با این حال، این سهولت ارتباط، بهای زیادی را به همراه داشته است.

حالا نوبت این است که بتوانیم وضعیت آنلاین خود را برای دوستان یا کسانی که برایمان پیام فرستاده‌اند را یاد بگیریم.

متأسفانه، همه ما شنیده‌ایم که حفظ حریم خصوصی ارسال/دریافت/دیدن/خواندن پیام‌های واتساپ در بین کاربران بسیار مطرح شده است.

اگر شما هم می‌خواهید حریم خصوصی را به پیام‌های فوری خود بازیابی کنید، در اینجا نحوه پنهان کردن وضعیت آنلاین خود در WhatsApp آورده شده است.


چگونه وضعیت آنلاین خود را در واتس اپ مخفی کنیم؟

وضعیت آنلاین در واتساپ

پیامرسان واتساپ (WhatsApp)، غیرفعال کردن وضعیت آنلاین شما را نسبتاً ساده کرده است اما یک روش برای انجام آن وجود دارد که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

برای مخفی کردن وضعیت آنلاین واتساپ خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه واتساپ را باز کنید.
  2. روی سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
  3. روی تنظیمات ضربه بزنید.
  4. از منوی تنظیمات، حساب را انتخاب کنید.
  5. روی گزینه Privacy ضربه بزنید.
  6. از لیست گزینه‌ها گزینه Last Seen را انتخاب کنید.
  7. در پنجره پاپ آپ، Nobody را انتخاب کنید.

البته ناگفته نماند که غیرفعال کردن وضعیت آنلاین خود به این معنی است که نمی‌توانید وضعیت آنلاین دیگران را نیز ببینید. این روش از کنکاش افراد در وضعیت آنلاین سایر کاربران و در عین حال پنهان کردن وضعیت آنلاین خودشان هم می‌شود.

متأسفانه، هیچ راهی برای تنظیم نمایان بودن وضعیت آنلاین شما برای کاربر خاصی وجود ندارد. برای مثال، غیرممکن است که به خانواده و دوستان خود اطلاع دهید که آنلاین هستید و در عین حال مانع از دیدن اطلاعات مشابه توسط رئیس خود شوید.

تنها راهی که می‌توانید انجام دهید این است که آنها را در واتساپ بلاک کنید که با این کار نمی‌توانید با یکدیگر تماس بگیرید.


سایر گزینه‌های حریم خصوصی WhatsApp:

در حالی که در منوی حریم خصوصی (Privacy) هستید، چند گزینه دیگر هم برای حریم خصوصی WhatsApp وجود دارد.

شما می‌توانید دیدن عکس نمایه، صفحه درباره و وضعیت خود را نیز محدود کنید. تنظیمات بعدی، غیرفعال کردن رسیدهای خواندن است. مانند وضعیت آنلاین شما، غیرفعال کردن رسید خواندن نیز متقابل است. غیرفعال کردن شما به این معنی است که نمی‌توانید رسیدهای پیام افراد دیگر را نیز ببینید.


حفظ حریم خصوصی آنلاین شما

در واتساپ این امکان وجود دارد که وضعیت خود را مخفی کنید، اما با انجام این کار، برنامه وضعیت مخاطبین شما را نیز از دیدتان مخفی می‌شود. اگرچه این کار ممکن است کمی اذیت کننده باشد، اما برای کسانی که می‌خواهند کنترلی روی نحوه و زمان دیدن وضعیتشان به صورت آنلاین داشته باشند، ارزش آن را دارد.

نسرین نیک‌نژاد

من نسرین هستم.
ورزشکاری که عاشق نوشتن هست و یا نویسنده‌ای که عاشق ورزش کردن.

به هرحال به دنیای پر از دویدن و نوشتن من خوش آمدید.❤❤❤

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته‌بندی‌ها