ورود به جانویس

چگونه گروه در اینستاگرام بسازیم؟

چگونه در اینستاگرام گروه بسازیم؟
چگونه در اینستاگرام گروه بسازیم؟

ساخت گروه در اینستاگرام چه فایده‌ای دارد؟ اینستاگرام برای اینکه کاربرانش بتوانند راحت‌تر با یکدیگر در ارتباط باشند، قابلیت گروه را به اپلیکیشن خود اضافه کرده‌است تا کار کاربران خود را راحت‌تر کند. از زاویه‌ای دیگر اینستاگرام از آن دسته اپلیکیشن‌هایی می‌باشد که می‌خواهد با همه فعالان در این حوزه به رقابت بپردازد. می‌توان گفت این اپلیکیشن پرکاربر با اضافه کردن قابلیت گروه در اینستاگرام، قصد رقابت با اپلیکیشن‌هایی همچون تلگرام، واتس‌آپ و سیگنال را دارد. با توجه به اینکه فعالیت افراد در اینستاگرام، نسبت به دیگر اپلیکیشن‌ها بیشتر می‌باشد، این قابلیت به سرعت مورد توجه همه قرار گرفته و طرفداران زیادی پیدا کرده‌است. پس این اپلیکیشن تا حد زیادی در این راه موفق بوده‌است.

اگر درباره‌ی ساخت گروه در اینستاگرام شنیده‌اید اما راه ساختن آن را نمی‌دانید، این مقاله برای شماست و در ادامه به شما آموزش می‌دهیم که چگونه می‌توانید در اینستاگرام گروه بسازید:

مراحل کامل ساخت گروه در اینستاگرام

پس از ورود به اینستاگرام، به قسمت‌ Home بروید. در بالای صفحه‌‌ی Home، بالای نوار استوری‌ها، روی آیکون دایرکت بزنید. صفحه‌ی جدیدی برایتان باز می‌شود که شامل لیست افرادی است که قبلا به آن‌ها پیام داده‌اید.

برای ساخت گروه کافیست بر روی آیکون ساخت چت جدید بزنید. سپس در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود لیستی از فالوورهایتان نشان داده می‌شود. در کنار هر آیدی، یک دایره‌ وجود دارد. در ساخت گروه حداقل باید دو نفر را انتخاب کنید و با انتخاب هر فرد تیک آبی رنگی در دایره‌ی گفته شده ظاهر می‌شود. پس از انتخاب افراد دلخواهتان گزینه‌ی Chat را بزنید. اکنون گروه مورد نظرتان ساخته‌ شده‌است و می‌توانید محتواهای‌ دلخواهتان را در این گروه به اشتراک بگذارید.

مراحل کامل ساخت گروه در اینستاگرام

چگونه می‌توانیم تنظیمات گروه ساخته شده را تغییر دهیم؟

پس از اینکه گروه‌ خود را ساختید، می‌توانید تغییراتی همچون اضافه کردن اشخاص دیگر به گروه، عوض کردن اسم گروه، ترک کردن گروه و حذف گروه را انجام دهید. برای انجام تغییرات گفته شده ابتدا روی آیدی افراد که در قسمت بالایی چت قابل مشاهده می‌باشد، بزنید. حال وارد قسمت جزئیات گروه می‌شوید. در قسمت Group Name‌ می‌توانید برای گروه خود اسم بگذارید و یا اسم گروه را تغییر دهید. پس از انتخاب اسم، فراموش نکنید باید‌ گزینه‌ی Done که در بالای صفحه قرار دارد را بزنید تا تغییرات اعمالی ثبت شوند.

در قسمت بعدی صفحه‌ی Details با چهار گزینه روبه‌رو می‌شوید که در ادامه آن‌ها را توضیح می‌دهیم:

گزینه‌ی Mute Message:

با روشن کردن این گزینه می‌توانید نوتیفیکیشن این گروه را ببندید و تا زمانی که وارد قسمت دایرکت خود نشوید، متوجه نمی‌شوید که در این گروه پیامی ارسال شده‌است.

گزینه‌ی Mute Mentions:

با فعال کردن این گزینه‌، اگر در گروه شخصی شما را منشن کند، برای شما نوتیفیکیشن یا اعلان نخواهد آمد.

گزینه‌ی Mute Call Notifications:

با فعال کردن این گزینه‌، اگر در گروه شخصی با شما تماس بگیرد برایتان نوتیفیکیشن یا اعلان نخواهد آمد.

گزینه‌ی Approval Required to Join:

این گزینه در صورتی که ادمین گروه باشید، وجود دارد. در گزینه‌ی Approval Required to Join می‌توانید درخواست کسانی که می‌خواهند در گروه جوین شوند را تایید و یا رد کنید.

چگونه می‌توانیم تنظیمات گروه ساخته شده را تغییر دهیم؟

چگونه می‌توانیم افرادی را به گروه اینستاگرام اضافه کنیم؟

برای اضافه کردن اشخاص جدید به گروه باید در صفحه‌ی Details گزینه‌ی …Add People را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه لیست فالوورهایتان را می‌بینید. هر فردی را می‌خواهید انتخاب کنید و سپس گزینه‌ی Done را بزنید. حال فرد و یا افراد مورد نظرتان به گروه اضافه شده‌اند.

چگونه می‌توانیم افرادی را به گروه اینستاگرام اضافه کنیم؟

به راحتی گروه‌های اینستاگرامی را ترک کنید! (لفت دهید!)

 اگر می‌خواهید از یک گروه در اینستاگرام خارج شوید با انتخاب گزینه‌ی Leave Chat می‌توانید این کار را به آسانی انجام دهید. پس از انتخاب این گزینه‌، نیم صفحه‌ای برایتان باز می‌شود. در این قسمت اینستاگرام پیغام خاکستری رنگی را به شما نشان می‌دهد. این پیام به این معناست که تا زمانی شخصی شما را به این گروه اضافه نکند دیگر نمی‌توانید پیامی از این گروه را ببینید.

اگر مدیر گروه یا همان Admin باشید، با سه گزینه روبه‌رو می‌شوید.

۱) با انتخاب گزینه‌ی Choose Admin می‌توانید یک ادمین جدید انتخاب کنید و سپس از گروه خارج شوید.

۲) با گزینه‌ی Leave به راحتی می‌توانید از گروه خارج شوید.

۳) گزینه‌ی Cancel نیز برای مواقعی می‌باشد که شما از تصمیم خود منصرف شده‌اید و نمی‌خواهید گروه را ترک کنید.

اما اگر ادمین گروه نباشید، فقط دو گزینه‌ی آخر با کاربرد مشابه برایتان فعال می‌باشد.

به راحتی گروه‌های اینستاگرامی را ترک کنید! (لفت دهید!)

گروهی را که در اینستاگرام ساخته‌اید پاک کنید!

اگر می‌خواهید گروه ساخته شده در اینستاگرام را پاک کنید، کافیست در صفحه‌ی Details گزینه‌ی End Chat را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه گروه مورد نظرتان به طور کلی پاک خواهد شد.

گروهی را که در اینستاگرام ساخته‌اید پاک کنید!

این قابلیت اینستاگرام بسیار کاربردی می‌باشد و در برخی از موارد می‌توانید به کمک گروه در اینستاگرام پیج خود را از شادوبن این اپلیکیشن نجات دهید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته‌بندی‌ها